L’ICE s’incorpora en l’organització del FIET

Enguany celebrat a Lleida

L’Institut de Ciències de l’Educació (ICE) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) participa per primer cop en l’organització del Fòrum Internacional d’Educació i Tecnologia (FIET).

La professora Mercè Gisbert ha presentat aquest dimecres 29 de juny, la incorporació de l’ICE de la UPC en el consorci d’Universitats implicades en el desenvolupament del FIET.

En aquesta edició, el tema central ha tractat l’enfocament STEAM en l’educació, i s’ha celebrat a la Universitat de Lleida.

L’acte inaugural ha estat portat a terme per la degana de la facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social de la Universitat de Lleida, la professora Maria Pau Cornadó; la professora Mercè Gisbert de la Universitat Rovira i Virgili i el professor Xavier Carrera de la Universitat de Lleida, universitat encarregada d’acollir la 8a edició del FIET.

El FIET és un punt de trobada on professionals i experts en l’àmbit de l’educació i la tecnologia col·laboren per realitzar propostes conjuntes sobre el seu paper en el context educatiu actual.

Enguany s’ha celebrat la 8a edició del FIET, que es va iniciar l’any 2014. L’edició 2022, amb el títol “STEAM: innovar i investigar per a transformar l’educació”, ha buscat compartir les experiències més actuals en Educació i Tecnologia relacionades amb els avenços d’aquest tipus de formació, i reflexionar sobre la transformació educativa a través de l’educació STEAM i les eines digitals.