I Dia de La Factoria

La Factoria: Serveis multimèdia per a la Comunitat Universitària de la UPC.

Quan?

18/03/2015 de 13:00 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Capella de l'ETSEIB

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

El proper 23 de novembre es celebrarà a l’aula Capella de l’ETSEIB, el I Dia de La Factoria de Recursos Docents.

Aquesta jornada te com a objectiu principal donar a conèixer les experiències i les possibilitats que ofereixen les diverses factories a tota la comunitat universitària en relació a l’aprofitament didàctic dels recursos multimèdia.

Es vol fer èmfasi en la importància dels materials didàctics i en les seves possibilitats per afavorir l’aprenentatge de qualitat de l’estudiantat. També es vol fer palès el suport que les factories poden oferir alhora de fer los més atractius i afavorir així l’assoliment dels seus objectius formatius.

La jornada pot constituir un aparador de difusió del treball realitzat i un vehicle per presentar les possibilitats del Servei com a suport per afrontar el repte de l’aprenentatge per competències que representa el EEES.

Us convidem a tots a que hi participeu:

Informació i inscripcions al DIA ATENEA