Jornadas d'Innovació Docent a la UNED

• 2015-03-18T13:00:00+01:00
  • 2015-03-18T14:00:00+01:00
Quan?

18/03/2015 de 13:00 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Madrid, Facultats del Campus Sur de la Universidad Nacional de Educación a Distancia (UNED)

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

Les Jornades estaran centrades en les anomenades modalitats híbrides d'aprenentatge, és a dir, aquelles en què, gràcies a la tecnologia, es combinen activitats presencials i activitats en línia. Entenem que l'anomenat blended-learning serà la modalitat d'ensenyament-aprenentatge que acabi imposant-se en els propers anys i cap a la que caminen tant les universitats presencials, com les universitats a distància.

Les Jornades comptaran amb la participació d'experts internacionals que participaran en diversos panells de debat. Així mateix, volem que les Jornades serveixin per difondre experiències d'innovació dutes a terme a les nostres universitats. Per això, ens agradaria convidar a aquells dels vostres professors que participen en convocatòries d'Innovació Docent a compartir les seves experiències amb col · legues d'altres universitats. Aquestes Jornades formen part del Projecte de Campus d'Excel · lència UNED-CSEV, pel que hem pogut reduir al mínim les despeses d'inscripció.

Dates clau

• 30 de juny: Data límit per a enviament de propostes de comunicació