Jornada Innovació Docent UPC - Febrer 2012

Presentació

Continuant amb les accions per a promoure la innovació docent a la UPC, l'ICE co-organitza un any més amb un centre docent de la UPC la Jornada d’innovació docent institucional del mes de febrer, en la que es presenten resultats dels projectes de millora de la docència desenvolupats per professorat de la nostra universitat.

En aquesta ocasió, la jornada serà acollida per l’Escola Politècnica Superior d’Edificació de Barcelona (EPSEB), que al 2012 celebra els seus 50 anys

Enguany es presenten en prioritat resultats dels projectes de la UPC que han rebut ajuts a la Convocatòria d’Ajuts a Projectes de Millora de la Docència 2010.

La jornada comptarà amb un conferenciant convidat del Regne Unit que aportarà la visió de la millora docent i dels reptes que planteja comunicar-ne i publicar-ne resultats, sempre des de la perspectiva del context britànic.

Objectius

• Donar a conèixer els resultats de projectes que han desenvolupat equips de professors i professores de la UPC en aquests últims anys, encaminats a potenciar la millora de la docència.
  • Fomentar l’intercanvi d’experiències que puguin suposar millores en la pràctica i la innovació docent del professorat de la UPC.

Quan?

07 de febrer de 2012

Escola Politècnica Superior d’Edificació de Barcelona (EPSEB)

Vull inscriure'm a la jornada

Versió per imprimir

Taula registres

• Benvinguda del centre d’acollida
Sr. Francesc Jordana, director de l'EPSEB

• Al·locució Vicerectorat Docència i Estudiantat UPC
Sr. Xavier Colom, Vicerector UPC
09:15h Conferència plenària i debat posterior:
  • “Learning and Teaching in Higher Education: Research, Collaboration and Dissemination
    – Some Thoughts from the UK”.
Sr. Robin Clark, Senior Lecturer and MSc Programme Director,
Aston University, Regne Unit
11:15h Pausa conjunta amb Sessió de Pòsters de Comunicació de
Resultats dels Projectes de Millora de la Docència UPC.
12:30h Resum de la sessió de pòsters
  • Presentació: “La Convocatòria d’Ajuts a Projectes de Millora de la Docència
    i els aspectes de docència que ha promogut”
  • Cloenda.