Sol·licitud del Certificat d'Aptitud Pedagògica (CAP)

Via, número, pis, porta
És imprescindible adjuntar un escanejat del DNI/NIE de la persona que fa la sol·licitud.
Adjuntar qualsevol documentació acreditativa (resguard, anterior taxa, etc.) agilitzarà el procés. Per adjuntar diferents documents cal incloure'ls tots en un únic fitxer de màxim 20 MB.
Les persones amb condició de família nombrosa gaudeixen d'un 50% de bonificació en el pagament de la taxa. Adjunteu un escanejat del títol.
En marcar aquesta casella, dono el meu consentiment a la UPC per al tractament de les dades de caràcter personal recollides en aquest formulari, tal com es descriu en la següent taula:
Informació sobre protecció de dades
Responsable del tractament

Universitat Politècnica de Catalunya

Institut de Ciències de l’Educació

info.ice@upc.edu

Dades de contacte del delegat de protecció de dades

Universitat Politècnica de Catalunya

Plaça Eusebi Güell, 6, Edifici Vèrtex, 08034 Barcelona SPAIN

Finalitat del tractament F03.16 Organització d’activitats formatives de l’ICE
Legitimació Consentiment
Destinataris Les vostres dades no es comunicaran a tercers, tret que hi hagi una obligació legal