Esdeveniments

butlleti2.jpg

Dues columnes de text

Jornada sobre la implementació de competències genèriques

12 de maig de 2010

II Dia d'Atenea

04 de juny de 2010
Amb motiu de la implementació dels nous títols de grau a la UPC i de les experiències dutes a terme pel professorat per al desenvolupament i avaluació a les seves assignatures de les competències genèriques definides per la UPC, el proper dia 12/05/10 tindrà lloc a la Sala d'Actes de l'Edifici Vèrtex la Jornada sobre La implementació de competències genèriques als plans d'estudis de grau de la UPC: Situació actual i perspectives de futur, adreçada a tot el professorat de la UPC.

Aquest acte té com a objectius donar a conèixer alguns dels models que els centres docents han definit per a la integració i avaluació de competències genèriques al plans d'estudis de grau, presentar experiències d'integració a les assignatures així com analitzar el procés de formació en competències i les seves característiques en relació a la planificació, el desenvolupament de metodologies i l'avaluació.

Més informació i inscripcions >>

Banner dia d'ateneaEl proper 4 de juny es celebrarà el segon dia d'ATENEA, que enguany te com objectiu presentar els nous projectes i les noves funcionalitats basades en la web 2.0 i com aquestes noves eines permeten avançar en les metodologies docents.

El format de la jornada comprén la presentació de pòsters digitals sobre experiències docents d'utilització del Campus ATENEA per part de professorat de la UPC, conferència i taula rodona amb experts.

Com a conferenciant comptarem amb en Jordi Adell, director del Centre d'Educació i Noves Tecnologies de la Universitat Jaume I de Castelló, que parlarà sobre Entorns personals d'aprenentatge a l'educació superior. També destacar la participació de César Córcoles (UOC), Marco A. Marhuenda (UMH) i Marc Alier (UPC) en la taula rodona Professorat 2.0: què hi ha de nou?.

Us animen a participar!

La millora de la pràctica docent
(ETSEIB, ETSEIAT, EPSEM)

15 de juny de 2010

JID-RIMA 2010:
Jornada d’Innovació Docent d’estiu

1 i 2 de juliol de 2010
Per segon any consecutiu, dins el Programa de formació inicial (ProFI), organitzem una jornada temàtica que, enguany, estarà orientada a La millora de la pràctica docent.

Aquesta jornada tindrà lloc el proper 15 de juny i es realitzarà a través de videoconferència a la Sala Capella de l'ETSEIB (Barcelona), a la Sala d'actes de l'ETSEIAT (Terrassa) i a la Sala d'audiovisuals de l'EPSEM (Manresa).

El seu objectiu és analitzar la millora de la pràctica docent des de diverses perspectives que ens aportaran professorat de reconeguda experiència i prestigi en l'àmbit docent: Daniel García (UPC, ETSEIAT), Miguel Valero (UPC, EPSC), Lourdes Villardón (Universitat de Deusto) i Miquel Martínez (Universitat de Barcelona).

Aquest acte està obert a tot el professorat de la UPC que hi estigui interessat.

Més informació i inscripcions >>
Jornada d'Innovació Docent - RIMA (JID-RIMA) 2010Jornada d’Innovació Docent promoguda des del projecte RIMA i que enguany se celebrarà en paral·lel al congrés CIDUI, al campus nord de la UPC a Barcelona, els dies 1 i 2 de juliol de 2010.

Oberta a la participació de tot el professorat que hi pugui estar interessat.

La data límit per al lliurament de propostes de comunicació és el 15 de maig

Accés al formulari per lliurar propostes de comunicació

Congrés del consorci internacional ICED (Educational Development)

28, 29 i 30 d ejuny de 2010
L’ICED (International Consortium of Educational Development) organitza enguany el seu congrés a Barcelona. La UPC hi està vinculada perquè és membre institucional de l’associació Red-U (Red de Docencia Universitaria e Innovación), entitat que pertany a aquest consorci internacional de desenvolupament educatiu.

Web del congrés