Formació d'estiu de primària

27/05/2024

L'enginyeria a l'aula de primària, un curs els matins de l’1 al 5 de juliol a Barcelona. Inscripcions fins al 20 de juny.

En el curs escolar 2023-2024 l’ICE de la UPC oferta el curs L'enginyeria a l'aula de primària que pretén apropar l’enginyeria a mestres d’Educació Primària com una eina per a la resolució de problemes de la societat.

El nou currículum de primària inclou per primera vegada la competència en enginyeria, promovent la capacitat dels nens i de les nenes per a dissenyar possibles solucions a un problema donat. En aquest context, l’objectiu del curs és el d’ajudar al professorat de primària a portar a l’aula de primària aquesta visió des de l’enginyeria del món que ens envolta, tant per entendre les solucions ja existents (tecnologia) com per a dissenyar solucions innovadores a problemes actuals i futurs.

El curs es farà en el marc de l’Escola d’Estiu de l’ICE de la UPC de l’1 al 5 de juliol de 2024 de 10:00 a 14:00 a l’edifici Vèrtex de Barcelona. L’activitat està inclosa en el Pla de formació permanent del Departament d’Educació qui el finança.

El curs serà coordinat per Cristina Simarro, de l’ICE de la UPC i comptarà amb la participació d'Andreu Català, Joan de Pablo, Núria Jiménez i Elisabet Mas de les Valls, professorat investigador de la UPC.

Us hi podeu inscriure fins al 20 de juny.