JIDA’23

Congrés de docència en Arquitectura

Onzena edició de les Jornades d’Innovació Docent en Arquitectura (JIDA), els dies 16 i 17 de novembre de 2023 a Granada, amb el títol Academia versus Profesión.

Les JIDA són un fòrum de debat transversal que reuneix practiques pedagògiques i punts de vista diversos. L'objectiu de les JIDA és donar a conèixer i intercanviar experiències, recerques i inquietuds en el marc tant de les àrees de coneixement pròpies (projecte arquitectònic, urbanisme, paisatge, construcció, estrcuctures, instal·lacions, dibuix, història, composició, etc.), com d'altres disciplines afins (antropologia, cinema, teatre, fotografia, dansa, arqueologia, etc.).

Les jornades van ser impulsades inicialment pel Grup per a la Innovació i la Logística Docent a l’Arquitectura (GILDA), en col·laboració amb l’Institut de Ciències de l’Educació de la UPC.

Les JIDA son itinerants i es fan en col·laboració amb diferents escoles d’Arquitectura d’arreu. Enguany estan acollides per la Escuela de Arquitectura de Granada (ETSAG-UGR), amb la col·laboració de la Fundación Arquia.

Com a resultat de les jornades, es publica una revista electrònica, que es pot consultar a: https://revistes.upc.edu/index.php/JIDA

Blocs de comunicacions de les jornades