Ajuts per assistir al programa “Unite! Competencies for Collaborative Teaching in Joint Programmes”

08/05/2024

La data límit per a la inscripció és el 31 de maig de 2024.

L'aliança d’universitats europees “Unite!” presenta un nou programa intensiu i dinàmic destinat als docents universitaris. El programa “Unite! Competencies for Collaborative Teaching in Joint Programmes” ofereix eines innovadores per a l’ensenyament internacional conjunt. El curs, que combina mòduls en línia amb una setmana presencial a Estocolm, es desenvoluparà de juny a agost de 2024.

Els participants aprendran a integrar tecnologia, estratègies col·laboratives i enfocaments interdisciplinaris, amb un èmfasi especial en la creativitat i el pensament crític. A més, el programa subratlla la importància de la competència global en contextos d’ensenyament diversos i promou l’aprenentatge autèntic a través de la col·laboració entre el món empresarial i acadèmic.

Des de l'ICE es pot finançar part de les despeses de viatge i allotjament. Podeu sol·licitar més informació enviant un correu: info.ice@upc.edu.

Més informació.