Esdeveniments

Dues columnes de text

Jornada Innovació Docent JID 2013

8 Febrer 2013

La Jornada d'innovació docent UPC que se celebra tradicionalment al mes de febrer, enguany serà acollida per l'Escola Universitària d'Enginyeria Tècnica Industrial de Barcelona (EUETIB).

Comptarà amb dos conferenciants convidats, Ravi Vatrapu, Director del Computational Social Science Laboratory (CSSL) de la Copenhagen Business School i professor de la Norwegian School of Information Technology (NITH), i Idoia Fernández, Directora del Servicio de Asesoramiento Educativo (SAE) de la Universitat del País Basc (UPV-EHU). A la Jornada es presentaran els resultats dels projectes que han rebut ajuts a la convocatòria UPC d'ajuts a projectes de millora de la docència 2011. Com a novetat, s'obrirà el web d'exposició de resultats d'aquests 32 projectes, que ha estat preparada conjuntament per l'ICE i els responsables de cadascun dels 32 projectes becats.

Dades importants

On?
Escola Universitària d'Enginyeria Tècnica Industrial de Barcelona (EUETIB)

Quan?