Posem en valor la docència de qualitat

Acte de proclamació en el propi centre

Des de l’Institut de Ciències de l’Educació, ens fem ressò de l’acte de reconeixement a la professora Maria Dolors Grau Vilalta, del departament d’Enginyeria Minera, Industrial i TIC, i docent a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM), celebrat a Manresa el divendres 10 de novembre de 2023.

La Dolors ha estat mereixedora aquest 2023 del Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària, instituït i atorgat pel Consell Social de la universitat, en la modalitat de trajectòria docent; i de la Distinció Jaume Vicens Vives a la qualitat docent universitària, de la Generalitat de Catalunya, a títol individual.

Aquest acte de proclamació forma part del compromís que adquireixen els guardonats del Premi UPC en la modalitat de trajectòria docent, tal com està recollit a les bases del premi, i està plantejat com a un lligam amb la comunitat propera del propi centre, que proclama així la qualitat docent de la persona guardonada.

En l’acte del 10 de novembre, la Dolors ha impartit la xerrada “La transmissió de coneixement per canviar el món”.

El Premi UPC té com a finalitat incentivar l’excel·lència de la funció docent mitjançant el reconeixement de la bona docència a la UPC. La modalitat de trajectòria docent s’atorga a professorat de la UPC que hagi destacat en docència i sigui conegut entre la comunitat de la UPC per dur a terme una docència excepcional.

La Dolors és una més de les professores i professors que al llarg dels anys han estat reconeguts pel Consell Social de la nostra universitat per la seva docència i iniciatives docents de qualitat, als qui sempre des de l’ICE procurem recolzar i donar visibilitat a la seva tasca.

La nostra enhorabona!

Consultar tota la llista de professorat i projectes guardonats amb el Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària del Consell Social

Consultar l’històric de les distincions Jaume Vicens Vives, tant individuals com col·lectives

Notícia relacionada amb l’acte del 10 de novembre de 2023: