Presa de possessió de la directora

Nou equip directiu a l’ICE-UPC

La professora Mar Carrió Llach, del departament d’Òptica i Optometria de la UPC, i docent a la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT), ha pres possessió, l’11 de desembre de 2023, del càrrec com a directora de l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE) de la UPC.

La nova directora del nostre institut estarà acompanyada del seu nou equip directiu, conformat per les persones següents:

• Berta Bardí Milà, professora del departament de Projectes Arquitectònics de la UPC, sotsdirectora de formació per a la docència, la innovació i la recerca de l’ICE.
  • Ramon Bragós Bardia, professor del departament d’Enginyeria Electrònica de la UPC, sotsdirector d'innovació i recerca educativa de l’ICE.
  • Montserrat Alsina Aubach, professora del departament de Matemàtiques de la UPC, sotsdirectora de comunicació i relacions amb l'educació pre-universitària i la societat de l’ICE.
  • Antonio Hernández Fernández, professor de l’ICE de la UPC, sotsdirector de tecnologia educativa de l’ICE.
  • Immaculada Gómez Gómez, PTGAS de la UPC, cap de la unitat de serveis de suport a l’ICE.

Notícia relacionada: