Properes activitats d'Aprenentatge Servei (ApS) universitari

03/06/2024

VII Jornada ApSUCAT (juliol 2024) i XII Congrés Nacional i VI Internacional d'Aprenentatge i Servei Universitari (setembre 2024)

Aquest 2024, amb la VII Jornada ApSUCAT al juliol i el  XII Congrés Nacional i VI Internacional d'Aprenentatge i Servei Universitari  al setembre, la comunitat universitària té  a l'abast oportunitats per compartir experiències i recerca sobre l'Aprenentatge Servei universitari:

"una proposta docent i de recerca que integra el servei a la comunitat i l’aprenentatge acadèmic en un sol projecte que permet a l’estudiant formar-se treballant en base a necessitats reals de l’entorn amb l’objectiu de millorar-lo". (Xarxa ApSUCAT)

VIlI Jornada de la Xarxa d’Aprenentatge Servei de les Universitats Catalanes

Dimecres 10 de juliol, de 10h a 14 h,
Facultat de Ciències de l’Educació (UIC), Campus Sant Cugat.

Les mirades diferents enriqueixen: endinsa’t a l’Aps interdisciplinar
Presentacions d'experiències i taller d'ApS interdisciplinars  + info

XII Congrès Nacional i VI Internacional d'Aprenentatge Servei Universitari

25 - 27 de setembre 2024, Palma de Mallorca
Universitat de les Illes Balears (UIB)
Sostenibilitat, qualitat i reconeixement a l'aprenentatge-servei universitari
tres pilars fonamentals per atraure recerca, experiències i anàlisi d’incidència en les polítiques educatives. No només es pretén donar continuïtat als avenços obtinguts en la llarga trajectòria de congressos d’aprenentatge servei universitari, sinó també als canvis legislatius recents en el marc de la Llei orgànica del sistema universitari (LOSU, articles 18 i 33) i el Reial decret 678/2023.    + info

Aprofitem per recomanar-vos que consulteu el web de la Xarxa d’Aprenentatge Servei de les universitats catalanes (ApSUCAT), establerta el juliol de 2015, amb la missió de promoure, implementar, avaluar i institucionalitzar l’ApS a l’àmbit universitari. Hi trobareu:

• Col·lecció de guies, per aprofundir en l’aprenentatge servei en diferents àmbits i contextos universitaris, i construir i difondre coneixement sobre aquesta metodologia a la universitat.
  • Informació sobre el XI Congrès Nacional i V Internacional d'Aprenentatge Servei Universitari, organitzat per la xarxa ApSUCAT a Barcelona el gener 2023, amb participació activa de la UPC.

També trobareu informació sobre l'Aprenentatge i Servei al web de Galàxia Aprenentatge.

Properament es farà una crida a la comunitat UPC que ja desenvolupa o està interessada en desenvolupar experiències i recerca en ApS.