Trobada Unite! a la KTH de Suècia

L’ICE participem als grups de treball de l’aliança

Hem tornat de Suècia, on l’ICE hem estat presents en el nou Diàleg de Unite!, el Summer Community Event, que ha estat acollit per la universitat KTH Royal Institute of Technology, a Estocolm, els dies 13, 14 i 15 de juny de 2022.

Unite! és el nom de l’aliança d’universitats tecnològiques emmarcada en la iniciativa de les Universitat Europees de Erasmus+, i de la que la UPC forma part.

Els Diàlegs de Unite! estan pensats per augmentar la visibilitat de l’aliança Unite! entre les universitats membres i per difondre la visió de Unite! entre el personal i els estudiants de les universitats de l’aliança.

L’ICE col·labora des dels inicis de Unite! en els temes que li son propis.

Enguany, a Estocolm, hem contribuït a les reunions conjuntes del grups de treball Virtual Campus i Teaching and Learning Academy, conformant una visió de futur cap a l'Innovative Teaching and Learning.

A Estocolm s’hi ha fet un balanç d’allò fet fins a la data (resultats dels subgrups de treball):

• 3 edicions dels programa Teaching & Learning Unite!
  • T&L Conference prevista pel 10 de novembre de 2022.
  • Documents per a T&L Peer Reflection.
  • Mapping of pedagogical offerings.
  • Joint Programmes.
  • Flexible Study pathways.
  • Entrepreneurship Education.
  • Metacampus.
  • Extending virtuality (digital learning centres, 360 + Virtual reality, digital exams).
  • Share and integration of systems (Edugain, Erasmus Without Papers).

S’hi ha obert un debat sobre allò que serà clau per al treball futur dels grups:

• Joint programmes and European Degree.
  • Collaborative educational offers (courses, projects, models).
  • Capacity Building training and development (Pedagogical, Virtual & Creative spaces, Use of Technology - toolkits).
  • Academic Thematic communities.